تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

اقتصاد ایران آنلاین: دولت تدبیر و امید بنا دارد در سال جاری، رونق را به اقتصاد ایران بازگرداند. این در شرایطی است که اکنون نیز سخنگوی دولت خبر از اختصاص منابع مناسب مالی برای بازپرداخت مطالبات پیمانکاران و نیز طرح های عمرانی می دهد. 

در واقع، دولت بنا را بر این گذاشته است که در سال جدید، رونق اقتصادی را به کشور باز گرداند و آنگونه که حسن روحانی، رئیس جمهور گفته، قرار است در سال جدید علاوه بر کاهش تورم و خروج از رکود اقتصادی، رونق نیز به عرصه اقتصاد کشور بازگردد. 

بر همین اساس سخنگوی دولت خبر از اختصاص 4810 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران و نیز به طرحهای عمرانی، ظرف 24 ساعت گذشته خبرداده است. 

محمدباقر نوبخت می گوید: دولت با تعهداتی که داشت تا 15 اسفند حقوق، مزایا و مطالبات کارکنان را پرداخت کرد و پس از آن اعتبارات عمرانی را در دستور کار خود قرار داد. 

وی اضافه کرد: از آنجا که 3 میلیون و 200 هزار خانوار از محل طرح‌های عمرانی ارتزاق می کنند دولت همه منابع را به طرح‌های عمرانی اختصاص داد. 

نوبخت ادامه داد: البته اینکه دولت نقش اصلی را برای طرح‌های عمرانی متوقف شده در نظر گرفت، به این علت بود که نشان دهد دولت علاوه بر سیاست خارجی و مهار کردن تورم، طرح‌های عمرانی را نیز مورد توجه ویژه خود قرار داده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 234
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 236
بازدید ماه : 787
بازدید کل : 11673
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1